Ajöss!

Vecka 12 (11+5)

Idag säger jag Ajöss & Good Bye till detta! Detta har legat i min kyl sen strax innan jul till och med idag. Men nu åkte det ut och imorgon skall jag returnera allt till Apoteket. Vissa förpackningar är inte ens öppnade och jag tycker det är bättre om dom får ta hand om alla tomma sprutor och nålar också. Det känns lite läskigt att kasta det, men det är lika bra, finns ingen anledning att det ska ligga i vår kyl och påminna om tristare tider.

När jag böjde mig fram och skulle ta fotot kände jag den sterila doften som kom emot mig. Jag nästan kväljdes av den. Skönt att det är över.

20130526-123419.jpg

2 kommentarer

Under Gravid

2 svar till “Ajöss!

  1. Me

    Konstigt de där.. Fast ja nu för 12 veckor sen fick min son har jag fortfarande 2paket gonal-f i kylskåpet… Kanske dags att retunera de till Apoteket för min del oxå 🙂

    • Ja, om inte annat för att de kanske har passerat bäst före datum 😉 Vissa vill säkert ha det kvar för nostalgiska skäl, men jag har inget känslomässigt band till dessa sprutor. De finns foton och dokumenterad text om allting, så jag behöver inte sprutorna fysiskt för att minnas.

      Grattis till din son!

Lämna en kommentar