It’s time to celebrate!

Vecka 13 (12+0)

Kvart i sex imorse när jag vaknade var det första jag gjorde att kolla gravidappen i mobilen. Den sa att jag nu var i trettonde veckan, i fjärde månaden, i andra trimestern. 30,4 % av graviditeten har gått, vilket motsvarar 85 dagar!

Jag firade detta med att stressa i mig frukost, stressa till tunnelbanan, springa (frust och flås!) till arlanda express som jag missade med en minut och sedan springa till säkerhetskontrollen då jag kom till terminalen 10 minuter innan boarding. Men det gick fint ändå, jag hann. Nu sitter jag på Sturup och jobbar då mötet gick fort och jag inte ska åka tillbaka förrän kl 16.

När jag kommer hem ska jag fira med en glass, en lakritspuck tror jag det blir.

4 kommentarer

Under Gravid

4 svar till “It’s time to celebrate!

  1. Vilken fin blogg du har! Stort grattis till graviditeten och skönt att du kommit till vecka 13 😀 jag och sambon har också genomgått ivf och väntar vårt första barn i slutet av augusti. Lycka till med allt!

  2. Grattis till vecka 13 och en ”safeare” period av graviditeten! 🙂
    Jag firade inträdet till tredje trimestern med två daimglassar igår 😉

Lämna en kommentar